Translate

piątek, 6 stycznia 2023

Wyprawa dziewiętnasta do Czarnobyla - październik 2021- dzień VIII

    Dzień ósmy i ostatni. Podczas tego wyjazdu  również zobaczyliśmy nowe rzeczy. Spędziliśmy wspaniałe chwile w wiosce Orane u Siergieja Franczuka jak również w Sławutyczu i Czernihowie. Pożegnania są jednak  zawsze smutne.

    Tym razem pobudka wcześnie rano, szybkie pakowanie i opuszczenie mieszkania. Na kierowcę mieliśmy czekać przed sklepem Ajnur (Магазин "Айнур")

    Pożegnalne zdjęcie z mieszkaniem.


    Naprzeciwko sklepu Ajnur jest, już wielokrotnie  opisywany przeze mnie, pomnik rodziny.




    A tak Sławutycz wygląda nocą.




    Ja z Markiem leciałem do Warszawy z lotniska Żuliany, z którego też leciał Tomek do Krakowa i Karol chyba do Katowic. Michał leciał do Pragi z Boryspola


















    Kołując na pas startowy, samolot mijał po lewej stronie Państwowe Muzeum Lotnictwa im. O. K. Antonowa (Державний музей авіації імені О. К. Антонова). Nigdy tu nie byłem.



    
    Lot do Warszawy trwał niecałe 1,5 godziny. Po przylocie pożegnałem się z Markiem. Jak już powiedziałem, mieliśmy nadzieję na wiosenny wyjazd do strefy. 
    W Warszawie na lotnisku Chopina, z tego dworca autobusowego, pojechałem do Białegostoku.
    I to był koniec dziewiętnastej wyprawy do Czarnobyla.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz